Kübra

Kübra
@kubbraai
İstanbul
İstanbul
6 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
“Seni anlamaya çalışıyorum,” ya da “seni anlamak istiyorum,” kesinlikle “seni seviyorum,”dan daha etkili, daha mühim.
1000Kitap
Kübra
Doğru tespit ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başörtülü birine “Arabistan’a git,” eşcinsel birine “Avrupa’ya git,” seküler yaşayan birine “Amerika’ya git,” diyerek herkesin birbirini kovduğu bir ülke haline geldik. Kimliklerin değersizleştirilmesi ve bölgeselleştirilmesi çok can sıkıcı. Çeşitliliğe saygı zor değil.
1000Kitap
Kübra
Beklediğim güzel bir yazı sabah, sabah.. Muhteşemsin..
Hayat kötü diye düşünme. Bilirim tüm tersliklerin seni bulduğunu, her şeyin kötü gittiğini, hiçbir şeyin düzelmeyeceğini hissedersin. Bilirim o hissi üzerinden atmak zordur. Ama zaman var ya şu zaman, eğer şanslıysan erkenden, eğer çokta şanslı değilsen, bir süre sonra seni hakkettiğin mutluluğa kavuşturuyor. Ve emin ol, sadece o kavuşmayı yaşamak için bile hayat güzel. En çok bunu söyle kendi kendine. İyiyim, gülüyorum, eğleniyorum, düşünüyorum, mutluyum. Ozaman gerçekten ne hissettiğini göreceksin kendinde. Bazı şeyleri oluruna bırakmak, seni güzel olan yolculuğa götürecektir.
1000Kitap
Kübra
Hayat dili tercümanı.. Süpersin 🙏🙏🙏
Boşluklarla yaşamayı öğrenemeyen, boşluklarla savaşmaya çalışır. Oysa bazen, bazı odalar boş olduğunda da güzeldir. Ferahtır... İçeri girip bakarsın, kimse yoktur belki ama girince sen doldurursun odayı ve boşluk seninle de tamamlanır...
1000Kitap
Kübra
Ne güzel söyledin..