Kübra Ece

Kübra Ece
@kubra_ece
Kitaplardan başını kaldırma ufaklık, dünya kötü bir yer..
Insanlar neden insanlara acı vermek istiyor? Dünyada yeterince acı yokmuş gibi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki kitapları bizi biraz mağaradan çıkarabilir. Belki hep aynı, lanet olası, çılgınca hatalar yapmaktan alıkoyabilirler bizi.
Gözlerini mucizelerle doldur, hayatı on saniye sonra ölecekmiş gibi yaşa.
Çizgili kağıt verirlerse, yan çevirip yaz.
Hayat sahiden böyle. Neyin arkasından koşarsan ondan mahrum kalıyorsun. Kimi en çok seversen, tüm sınavın o çok sevdiğin kişi oluyor. Korktuğun her ne varsa, istisnasız başına geliyor. Neyi asla yapmam diyorsan, bir gün son çare o şeyi yapmak zorunda kalıyorsun. İnsan neyden kaçarsa, ona koşuyor. Neyi yapmam derse, evren o şeyi ona yaptırmak için mücadele veriyor. Büyük konuştuğu her kelimeyi yediriyor dünya insana. Seneler sonra Sezen'in onursuz olabilir aşk demesi gibi, ben de yoluma giderim diye bağırması gibi.