Yazdığım onca şiir, kurduğum onca cümle, sevdiğim onca kelime, bir bebeği korumaya yetmiyorsa, aşkı ölümsüz kılmıyorsa, neden ama neden kendimi öldürmedim zamanında ?
Ne doğumumuz ne ölümümüz ne de doğumla ölüm arasında can çekişerek sürdürdüğümüz hayatlar bize ait. Başkalarının isteklerinden doğuyor, başkalarının istediği gibi yaşıyor ve başkaları yüzünden ölüyoruz. Bizim sandığımız hayat bizim değil, bizim sandığımız beden bizim değil.