Sordum ona, "Senin de yüreğin çarpıyor mu?" diye.
Çarpıyormuş. Herkesinki çarparmış. Ama kimininki aydınlık olurmuş, kimininki karanlık. Dışarıdan hangisinin karanlık, hangisinin aydınlık olduğu nasıl anlaşılır İnci?
Nevin'e sordum:
"Dünyanın en zor işidir onu birbirinden ayırmak" dedi.