dünyada bu kitabı begenmeyen tek kişiyim
:(( belki de kötü çeviriydi. ama sevmemek hafif kalır öyle zorla okudum ki,çok sıkıldım. kim meşhur etti bunu. ayrıca ilk 50 sayfadan sonra sonu anlaşılmıyor mu? sınıfsal farklılıkları güzel analiz etmiş okey.Martin’in mücadelesini her an hissediyosun. ama yoğun aşk hikayeleri bana gına getirdi.
herkes övdü diye almıştım bi daha “övüldü” diye kitap okumam. zaten bi insanla aynı kitap frekansını tutturmak zor şey..