Küboşş

Küboşş
@kubragundduz
aşık olmak yasaktır
'Bazen her şey doğru bir sebep için ters gider.'
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne için yazıyorsan öyle yürüyorsun satırların arasında; kimi vedalaşmak, kimi kavuşmak için..
Vee bazıları yokken bile vardır, fazlasıyla..
Ben söylediklerimden sorumluyum, anladıklarınızdan değil. Stefan Zweig
iyi biriyim ama her gün değil