evet merhaba kitabı yeni bitirdim ve sonu beni çok üzdü insanın ne kadar çaresiz yorgun bitkin kalabileceğini yine ve yine anladım eminim kitabı okursanız sonunu okuduğunuzda üzerinize sesiz ve sakin bir sükunet çökecek iyi okumalar :)
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,1bin okunma