Merhaba sevgili kendim; kötü şeyler yaşadın, bil ki yaşamaya da devam edeceksin. Şimdiye kadar iyi idare ettin, tebrikler. Her ne olursa olsun insanın gülmeyi bırakmadığını deneyimledin. Hayat sana birçok şey daha sunacak. Güzel şeylere yupii demeni, kötü şeyleri de deneyimleyip hepsinden birer ders çıkarmanı istiyorum.
Şöyle diyor ya şair; "yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var: yaşadın mı büyük yaşayacaksın" diye. Sen de büyük yaşa sevgili kendim. Bütün benliğinle, hiçbir anın tekrarının olmayacağının bilinciyle.
Ha bir de; ağlayacak omuz bulamadığında, yıkılmayıp kendine sarılmanı taktir ettim. Seninle nice deneyimlere, nice başarılara...
Öptüm, sarıldım.