Kübra

Kübra
@kubraoztrk
Kötünün iyiye zararı, iyi olmayana zararından daha çoktur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir tehlike düşün ki, atlatıldığı zaman eskisinden daha iyi olmamızı sağlayacak. Böyle bir tehlikeye atılmaz mı insan ?
İnsanın eğriyi doğruyu kendi kendine ayıramayıp, hakeme, yargıca başvurması, adaleti başkalarından beklemesi çirkin bir şey değil midir?
Değerli insan kendine yeter, tek başına yaşamanın tadına varabilir. Herkesten daha az arar başkalarını.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Doğruluk, güçlünün işine gelendir.