📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğitimi, temel yaşam kaynağımız olan yemek yemek/beslenmeye benzetmek en basit tabirle komik olmuş. Eğitim "hayati" değildir. Hele formal eğitim hiç değildir. Kaldı ki kitabın yazarı bırakın köy okullarında görev yapmayı, doğunun herhangi bi şehrinde dahi görev yapmadan kitapta garip örneklerle öğretmenlikle ilgili ahkâm kesiyor.
Kitapta o kadar çok metafor kullanılmış ki odağım sürekli dağılıp duruyordu.
Yazım yanlışları da bi hayli fazlaydı, bu da başka bir dikkat dağıtan unsur oldu benim için.
"... Deli olmak, düşüncelerini iletmekten âciz olmak demek.
Sanki yabancı bir ülkedesin, çevrede olup biten her şeyi görüyor, anlıyorsun, ama istediğini anlatmaktan, dolayısıyla da yardım bulmaktan umutsuzsun, çünkü orada konuşulan dili bilmiyor, anlamıyorsun."
"Hepimiz hissetmişizdir bunu."
"Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten."