Kitap bir seri katilin ağzından anlatılıyor aslında kitapta anlatılanlara göre ve arka kapaktan okuduğumuza göre seri katilimizin haklı gerekçeleri olduğu görüşündeydim en azından ilk cinayetinde daha sonrasında cinayet işleyerek rahatlama hissine ulaşan yazarımız seri katil olma yolunda emin adımlarla ilerliyor kitabımız buraya kadar gayet normal bir seri katil nasıl olunur kitabı aslında ancak mektubu okuduktan sonra aynı şeyleri söyleyebilir miyiz emin değilim burdan sonrası spoiler aslında sağlıklı düşünemeyen ve gerçeklik algısını yitirmiş bir bireyle karşı karşıyayız bu durumu ne kadar çıkmaza götürebilirse o kadar çıkmaza götürmüş ama bir o kadar da kaçmak istediği gerçeklerden kaçmasına yardımcı olup hafifleme hissine ulaşmasını sağlamıştır genel olarak kitabı beğendim, ters köşe bir kitaptı evet belki herkesin hayatı mahvoldu ama salyangoz kaybettiği gerçekliğe ulaşmayı başardı.