Sanki bıraksalar bütün dünyayı yutacakmış gibi açılmış koca bir ağız ve hunharca atılmış bir kahkaha.
Estetik desen değil, sempatik hiç değil. İnsan böyle bir anı ölümsüzleştirip eşiyle dostuyla neden paylaşır? Ne güzel insanlarsınız. Canavarca hislerle fotoğraf çektirmek yakışıyor mu hiç?