Bazı kitapları bazı yaşlarımdan sonra okumayı planlıyordum. Şimdi acaba yanlış mı yaptım diye düşünmeye başladım. Hoş cennete gidersem hepsini orada okuma imkanım olur ama cehenneme gidersem birçok haktan mahrum kalacağım. Tabi böyle bir pişmanlığım da pek dert sayılmaz bu durumda.
Bilemiyorum Altan, bilemiyorum...