Genelde alttan alan taraf olduğum için bana yanlış yapıldığında sert tepkiler verip kötü biri damgasını yerim. Ben kötü değilim arkadaşlar sadece siz ne yaptığınızın farkında değilsiniz.
İyiliğe iyilikle giderim, kötülüğe bile iyilikle gitmeye çalıştığım aptalca zamanlarım da olmuştur hatta. Yaşananlara saygımdan, kendime saygımdan harcamadım kimseyi ama beni bunu yapmaya iterseniz artık kendimi tutmam, buramdayım.