İşte bitti... Uzun zamandır biten kitaba duygulanmıyordum.. Reşat Nuri klasiği olarak yine beklenmedik biçimde olaylar ayrılıklar mevcut,hatta istiyorsunuz ki lütfen böyle olsun ama olmuyor tabii.. Yine de özlemişim başka karakterlerin yerine üzülmeyi..:)