Sevmek, yalnızlıktan yorulmaktan olur: yani bir alçaklıktır, insanın kendine ihanetidir. (Pessoa)
İnsan hiçbir şeyi sevmediğinde yaralanmaz olacaktır. (Cioran)
Her ne kadar inanmasam da bir Tanrı’nın varlığını kabul etmek gerekir. (Kant)
İmandan ne kadar uzak olsak da, sadece Tanrı’yı muhatap kabul ettiğimiz anlar vardır. (Cioran)
Sana açıkladıklarında değil, açıklayamadıklarındadır insanın gerçeği. Bu yüzden, onu tanımak istediğinde söylediklerine değil, söylemediklerine kulak ver. (Cibran)
Sadece gizlenen şey derin ve gerçektir. (Cioran)
Hep insanlardan uzak yaşadım. Yalnızlığım arttıkça da kendimi daha iyi keşfettim. (Pessoa)
Yalnız olan bir insanın yapması gereken daha da yalnızlaşmaktır. (Cioran)