"Beni baştan çıkarma!" yakarışı, "Kim olduğumu bana gösterme!" demektir.
(Schopenhauer)
Birini tanımak mı istiyorsun, kızdır onu!
Kimse kızdığında kendisini saklayamaz. (D. Cündioğlu)
Değerli birşeyini kaybetmedikçe irfan sahibi olamazsın
(D. Cündioğlu)
Kayıplarımızdır benliğimize malik olmamızı sağlayan. Sadece başarısızlıklarımızın tutarıyla kendimiz oluruz. (Cioran)
Arkadaşının acı çekmesine herkes üzülür. Ama arkadaşının başarısına sevinmek hakikaten ince bir ruh sahibi olmayı gerektirir. (Wilde)
Gerçek dostluk kötü günde değil, asıl iyi günde belli olur. (D. Cündioğlu)
Çok isteyip de sahip olamadığımız şeyler, sahip olduklarımızdan daha çekici gelir bize. (Cibran)
Her nerede değilsem orada mutlu olacakmışım gibi gelir. (Baudelaire)