Z

Z
@kutsalictenlik
je n’ai plus aucune attente.
bütün günlerim bu şekilde geçiyor. telefonum hiç çalmadan, hiç mesaj gelmeden, kimse beni merak etmeden ve sevmeden. sosyal medya kullanmayan insan bu çağın yalnızı sanırım :)..
B☆ isimli okura yanıt verildi
Z
Sultan da olduk.. 👸
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
bütün günlerim bu şekilde geçiyor. telefonum hiç çalmadan, hiç mesaj gelmeden, kimse beni merak etmeden ve sevmeden. sosyal medya kullanmayan insan bu çağın yalnızı sanırım :)..
B☆ isimli okura yanıt verildi
Z
çok güzel bir özet olmuş ama yalnızlığın yıpratıcı bir yanı var.. 🍅
Merhabalar efendim. İnsan dört şeyi seçemez: 1)Anne- babasını,2)milliyetini,3)görünüşünü ve 4)devlet başkanını.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Alıntı
Z
seçebildiğiniz tek akrabanız eşinizdir :))
Yalnız
kendimi bildim bileli o kadar yalnız hissediyorum ki.. kafamda kaç tane in*ihar senaryosu kurmuşumdur bilmiyorum.. insanın umudu olmayınca hayali de olmazmış ya, tam olarak o noktadayım. mutsuzum, iyi değilim ama artık neyin iyi geleceğini de bilmiyorum.. bir sürü psikoloğa gittim bir sürü ilaç kullandım ama insan bazen çözemiyormuş ya, bazı insanlara yaşamak iyi gelmiyormuş bunu anladım. herkesin bir gayesi, tutunduğu bir şey varken senin bomboş yaşıyor olman öyle acı veriyor ki. tükendiğimi, bittiğimi hissediyorum artık. hiçbir şeyi çözemiyorum. bir küçücük sevgi kırıntısıyla bile havalara uçan ben, dünyanın en sevgisiz insanı gibi hissediyorum. yıllar geçiyor, bazen öl*ek için dualar ediyorum ama ölünmüyor da.
☾⋆ P I N A R⁹⁷ ⋆☽ isimli okura yanıt verildi
Z
öyle.. gençlerin geleceği kalmadı hepimiz kendimizi asmamak için zor duruyoruz