Sabrımın kıyısında .....az kaldı

Sabrımın kıyısında .....az kaldı
@kuvancak
Rabbimin Adaletine sığınıyorum,Rahmetini bizden esirgeme Allahım. Amin
Özel güvenlik
İktisisat fakültesi devam
İstanbul
2 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
Bırakıp gitti bizi, bırakıp gitti! Yalnızca işaret parmağını kaldırıp birkaç kez tekrarlamıştı kendi kendine : şu parmağım gibi yapayalnızım artık!
Sabrımın kıyısında .....az kaldı
O kadar kalabalık ki yanlızlığım hangi yöne dönsem yine kendime çarparım