Sidelya

RT lütfen...
Selamlar, Füzen çalışmama yorum yapar mısınız:) resimyukle.io/r/L3Lr9EdLB0
Reklam
Söyle Hafız; Abdestin telafisi belli! Sahi insanı incitene ne demeli?
Tutunucak büttün dalları kırılmışsa, Her şeyden soğumuşsa ne yapar insan?
En iyi tanıdığım insan olan 'ben-i' çok seviyorum.
Bu zalim dünyada hiç bir şey beni ısıtmıyor.
Reklam