irem

Dili kopmuş bir hayal çanı yüreğim Sesini yalnız benim duyduğum Vurur durur çığlık çığlık içimde
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bundandır üşümesi içimizin Kapımızı çalan keder,üstümüzdeki suskunluk...
Seni koruyacağım sana bile sezdirmeden Gökyüzü gibi uzaktan ve beklentisiz Gereceğim yüreğimi üzerine. Sevmek biraz da bu değil midir?
Kimseleri istemiyorum Düşüncelerimde yola çıktığım vakit Gerçeğin beni bunalttığı günlerde Dilimden düşürmediğim bir şarkı gibi Sen ol sesimin konak yerlerinde Yeter...
Hayatı seninle yaşamak isterdim. Bir acının izini sürdüm durmadan Aydınlık bir gelecek adına. Geçmişte kalanı kitaplardan aldım Yaşadığımı koydum üstüne Hayatı bir yoğun acıda kavradım Seni acılardan uzak isterdim.