“Eskiden pilot olmak istiyordum ama gözlerim bozuk olduğu için vazgeçmek durumunda kaldım.”
“Öyle mi?”
“Gökyüzünü seviyorum,Gökyüzüne ne kadar bakarsam bakayım bıkmam,hem bakmak istemediğin zaman da bakmak zorunda değilsindir.”
“oysa biz,yaşamaya devam edenler her yıl,her ay,her gün yaşlanmaya devam ediyoruz.öyle zamanlar oluyor ki bazen her saat başı yaşlandığımı hissediyorum adeta.ve işin korkunç yanı bunun doğru olması.”