x

x
@kvothesdenna
eskiden pilot olmak istiyordum ve gözlerim bozuldu :(
“Eskiden pilot olmak istiyordum ama gözlerim bozuk olduğu için vazgeçmek durumunda kaldım.” “Öyle mi?” “Gökyüzünü seviyorum,Gökyüzüne ne kadar bakarsam bakayım bıkmam,hem bakmak istemediğin zaman da bakmak zorunda değilsindir.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“oysa biz,yaşamaya devam edenler her yıl,her ay,her gün yaşlanmaya devam ediyoruz.öyle zamanlar oluyor ki bazen her saat başı yaşlandığımı hissediyorum adeta.ve işin korkunç yanı bunun doğru olması.”
“Uygarlık iletişimdi.İfade edip iletmeyi başaramazsak,uygarlık da sona ererdi.”
“Yaşayan yazarların kitaplarını okumuyor musun?” “Yaşan yazarların hiçbir değeri yok ki.”
“Biz yaşamak için düşünmek zorundayız.”