xxx

xxx
@kybelee
Anne
..Bu vahşi kadın doğasının kavranması bir inanç değil, bir eylemdir..
Sayfa 22
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
..vahşi kadın, müttefikimiz, önderimiz,modelimiz, öğretmenimiz olursa, iki gözümüzle değil, birden çok gözü olan sezginin gözleri aracılığıyla görürüz.Sezgiye sahip cıktığımızda, yıldızlı göğe benzeriz; dünyaya binlerce göz aracılığıyla bakarız...
Sayfa 25
..vahşi doğa insani büyük ölçüde bütünler..
Sayfa 25
..vahşi benliğin dünyasına açılan kapılar az ama değerlidir.Derin bir yara iziniz varsa, o bir kapıdır..
Sayfa 35