Sena kayaboynu

Sena kayaboynu
@kybynu_senaa
Yaşamın boş geldiği, yaşamaya değer olmadığını düşündüğüm birçok an oldu. Şimdi bulunduğum zaman dilimine bakıyorum da yine aynı düşünceler içindeyim. Yine aynı noktadayım asla bu durumdan kurtulamıyorum. Kurtulmaya çabaladıkça hep bir şeyler oluyor ve yine yerimde sayıyor oluyorum belki de geriye gidiyorum daha da düşüyor daha da batıyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan kendini bir boşlukta kaybolmuş hissettiğinde, bunu doldurabilecek, yaşadığınızı hissetirecek en iyi şey şüphesiz kitaplardır bence.
Hayata karşı o kadar nefretle bakanlar var ki... Yüzünüze sanki sizden tiksinircesine (daha doğrusu aynen öyle) bakıyorlar ki o insanlara acımaktan başka bir şey yapamıyorsunuz. Çünkü asıl nefreti kendi kalbinde ışık görmemiş, görmesini istememiş onu günden güne çürüten nefreti kalbinde...