Sena kayaboynu

Sena kayaboynu
@kybynu_senaa
"Hiçbir şeyin aslı, hayali kadar güzel değildir işte, anlasana. Yoksa hayallerle avunmak yerine gerçeklere koşardık."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsan kendini sevmeyi bilmeyince, başkalarınca sevileceğine de ihtimal veremiyor işte. "
"İnanmaya ihtiyacı olur hep insanın. Mümkünse kendinden başka bir şeye."
Sayfa 281·Kitabı okudu
"Sevilmeyenler çünkü, sevmeyi de bilmezler, beceremezler yani."
"Kimseden sevgi dilenme. Dilencilere kıymetli bir şeyini vermez hiç kimse."