Bu kitabı ismi beni çok cezbettiği için seçmiştim. Ama beklediğimi bulamadım diyebilirim. Anlatım akı ve güzel ama sadece bu yani. Konusu da fena değil ama ana karakterler çok uç noktalardaydı. Liana, çok akıllı,kurnaz,işini bilen,çakal ve daha bir sürü buna benzer özellikler sayabileceğiniz tarzda bir kadın, George ise üniversitede tanıştığı bu kıza aşık olan,saf mı aptal mı olduğunu ayırt edemediğim iyilik abidesi, kendi halinde bir adam. Konusu da Liana bir takım işler çeviriyor ve George'nin ona olan ilgisini ona karşı kullanarak bu işe onu alet ediyor olması. Sevemedim kitabı ve sonu da zaten net bir şekilde bitmedi,ki bu tarz kitapları hep yadırgamışımdır. Benim tarzım değilmiş ama okumak isteyen merak eden, boş vakti çok bolsa alıp okuyabilir.