Duh, ji bo parastina namûsa Ereb û Tirkmenan şer kirin û şehîd bûn Kurdan; îro jî heman Ereb û Tirkmen li wan êrîş dikin, wan şehîd dikin. Nexweşî li ser van du qewman.
"Bunamış yaşlı bir adamı, perişan bir sarhoşu gördüğümüz zaman üzülürüz, çünkü onların bu hallerini bildiklerini, bundan acı duyduklarını sanırız. ama doğa hükmünü yürütmüştür, çok şükür ki geçip giden tekrar yerine gelmez, sizin o bir anda gördüğünüz kötü olayın etkisi uzun bir zamana ufalanıp dağılmıştır. yaşlı bir adam, yaşlılık acısı çeken bir genç değildir, ölen bir insan da, ölen bir canlı demek değildir.
Onun için ölüm yalnız sağlıklı olanlara ağır gelir, ancak mutlu olanlar felaketin ağırlığını hissedebilirler; ve biz başkalarının acılarına kendi çektiklerimizden daha fazla duyarlılık gösteririz, hem de yalansız..."
Alain