Yalnız dünyaynın yalnız insanıyız biz
Tanıdığımız ve tanıyanımız çok
Ama konuşmak için kimsemiz yok
Herkesin hayatındayız, herkes de bizim hayatımızda
Ama bir o kadar yabancı
Duygularım azalıyor ve bulanıklaşıyor
Sanki içi boş bir kelimeden ibaretmiş gibi
En son ne zaman sevdim, sevildim, sevindim???
.
.
.
Bilmem. Hatırlamıyorum...