laviniya

laviniya
@laaviniya
"Ben hep sanıyordum ki insanın aşık olması çok güzel bir şeydir..."
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Herkes bir şeyler biriktirir; kimi cebinde,kimi dilinde,kimi ise yüreğinde ❤️✨
Hangi ümide sarılsam elimde kalıyor 🎋

laviniya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
10 günde okudu
·
2021 4. kitabı
Stefan Zweig
7.1/10 · 37bin okunma
daima yabancı olmak ve alışamamak