"Çocukluğumdan beri yaşamın, birbirine benzeyen iki boşluk arasında, doğumdan sonraki karanlıkla ölümden sonraki karanlık arasındaki kıvılcım olduğuna inanmışımdır."
"Biri onu incitir diye mi korkuyor acaba? Bu yüzden mi kendi olmaya cesaret edemiyor? Neden sadece küçük mutluluklar arzuluyor? Buna da erdem diyor üstelik. Bunun gerçek adı korkaklıktır!"