Ömrümüzün bütün günlerini birbirimize veda ederek, yarın görüşürüz deyip biz de bunun dendiğini işiterek geçiriyor olmamız ve mukadderat gereği, o günlerden birinin bu kişilerden biri için son gün olması, ya yarın görüşürüz dediğimiz kimsenin ya da bunu diyen kendimizin artık hayatta olmaması ilginç.
Muhtemelen yine aynı bu nedenle üçüncü gün sokağa temizlik işçileri çıktı. Üniformalarını giymemişlerdi, sivil giyimliydiler. Greve gidenlerin üniformalar olduğunu söylediler, kendileri değil.