Hastalık derecesinde duyguluyum; çevreden edindiğim izlenimler bana acı veriyor. Dünkü bulutsuz, solgun gök, gurup, akşamın sessizliği; bilmem neden ruhumda derin bir acı etki uyandırdı. İçim doldu, ağlamadan edemedim. Ama size bunu ne diye yazıyorum sanki? Bunlar insanın kendine bile anlatmakta güçlük çekeceği şeyler; başkasına anlatması büsbütün zor oluyor.