Bu kitap beni pek sarmadı ve hoşuma gitmedi ama yinede güzel bir kitap olduğunu ve hikayesinin çok güzel olduğunu söyleyebilirim yinede dediğim gibi benlik bi kitap değildi ben daha çok wattpad okumayı seviyorum bu kitabıda belki o yüzden pek sarmamış olabilir ama söylediğim gibi kitap gayet güzel
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280bin okunma