Her şeyin kendi zamanı vardır. Gökyüzünün altında olan her şey zamanı gelince olur. Doğmanın bir zamanı vardır, ölmenin bir zamanı, bitki dikmemin, bitki sökmenin…
Önceden ölün ilanlarını yalnızca benden daha az yaşayanlara nispet yapmak için okurdum, ama şimdi bunun bir anlamı olmadığını düşünüyorum, çünkü hepimiz yalnızca bir an yaşıyoruz ne de olsa.