Ancak biliyorum ki hayatı kurallarına göre yaşarsam bir gün bu hep umduğum şeylere sahip olabileceğim ve o vakit, bunlar daha özel olacak çünkü yaşlanmış ve bunların değerini daha iyi anlıyor olacağım.
Kendimi daima herkesten farklı hissettim. Sanki en başından beri yanlış yerde olduğumu hissediyordum. Hayatımın dolambaçlı bir yol olacağını biliyordum.
Erkekleri hep kendimden uzak tutardım ve onların sorun olduğunu düşünürdüm ve çok sorunlarımın olduğunu ve onlarla duygusal açıdan başa çıkamayacağımı düşünürdüm.