Lara

"-...Yatacağım. Mesele şu ki yarın gene yaşamak gerekecek."
Reklam
"-İş arkadaşlarım aptal buluyorlar beni. -Kendinize güvenmiyorsunuz da ondan... Bakın, karşınızdaki insana bakın. Utanmayın ondan. Sokakta rastlasaydınız öldürmek mi isterdiniz onu? Ne yaptı size de bu kadar nefret ediyorsunuz ondan? Suçu ne? Niçin sevmeyecekmişsiniz onu? Önce siz dostluk gösterin bu kadına, ondan sonra başkaları da dost olacaktır onunla."
"Mutlu olmak için çok şey gerekmez, mutlu olmak için gerçekten çok az şey gerekir!"

Lara

, bir kitap okudu
Puan vermedi·376 syf.·
9 saatte okudu
·
2024 2. kitabı
Madeline Miller
8.6/10 · 19,4bin okunma
"Ölüler için huzur aramak doğrudur. Geride kalanların huzur bulamadığını ikimiz de biliyoruz."
Reklam