Kitaba başlarken büyük bir hevesle başladım fakat beni hiç ekilemedi. Sanki kardeşime kitap okuyormuşum gibi hissettim. Her sayfada resimler ve yazıların büyük olmasından dolayı çocuk kitabı gibi hissettirdi. Konu hakkında zaten bildiğimiz şeyleri söylüyor. Derin bir anlatımı yok. Tek iyi yanı kitabın yarım saatte bitebilicek olması.