a

a
@larvedar
yazık, şairler kadar cesur değilim çocukların üşüdükleri anlaşılıyor bütün yaşadıklarımdan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bazen öyle dakikalar oluyor ki tek başıma kalmaktan, tek başıma hüzünlenip tek başıma kesintisiz kederlenmekten mutlu oluyorum ve böyle hallerim gitgide sıklaşıyor artık."
Sayfa 135
1000Kitap
"El için kuyu kazanın," diyorlar, " evvela kendisi düşer."
Sayfa 34
1000Kitap
"Ah, ne yapacağım, ne olacak benim kaderim? Çok ağır geliyor benim böyle bir bilinmezlikte olmam, bir geleceğimin olmaması, başıma ne geleceğini tahmin edememek. Geriye bakmak da korkutucu. Orada hep acı var, bir hatırayla bile kalbim iki parçaya ayrılıyor. Beni mahveden kötü insanlar yüzünden sonsuza dek ağlayacağım!"
Sayfa 30
1000Kitap
"Çoğu insanın yaşamdaki sıkıcı şeylere yatırım yaptığı için battığı bir devirde şiir yüzünden dibe vurmak onurdur."
Sayfa 62
1000Kitap