Kendime şöyle bir not bırakacak olursam ve geleckete geriye dönüp baktığımda hatırlamak istediğim bir ders niteliğinde kendime bir sözüm olacaksa o şu olur:
Hiç kimseyi gereğinden fazla sevmemeyi , değer vermemeyi , sana gusterdigi değer nispetinde değer vermeyi , kimseye bağlanmamayi , ailen dışında kimseye guvenmemeyi , gereksiz samimiyet kurmamayi , akademik başarına odaklanmayı ve şüphesiz tek dost olarak Allah'ı görmeyi .
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖