Günün birinde gideceğimi defalarca söyledim sana. içimi ufak bir ümitsizlik sardı.
Peki ama neden yüreğimden çıkıp gideceğini bana haber vermedin?
Zor olacaktı.Benim için kolay mıydı sanıyorsun?
Sana bu yüzden usulca çekip gidebilmek için derin bir uyku verdim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür . Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri , zamanı geldiğinde gitmek zorundadır.
"Daha da büyük, başka bir güneşten bahsediyorum. Her birimizin yüreğinde doğan güneşten. Umutlarımızın güneşinden. Düşlerimiz uyansın diye göğsümüzde uyandırdığımız güneşten."