youtu.be/tJil5oRYw88?si=...
Islak sokaklar mevsimindeyiz artık
Bu kalabalık şehire hüzün yağar bu zamanlar
Yalnızlık yağar caddelerine
Darmadağın saçlar, ıslanmış yüzler hep yere bakar
Kahveleri bile dert yüklenir
Çayları daha bir demli
Unutulan sevgililer hatırlanır
Veya sevgililer unutulmaya çalışılır
Bu mevsimde vitirinleri az sulu rakı gibidir bu şehirin
Her adımın yalnızlığa uzanır
Yinede hızlı atılır adımlar
Koşulur bu sokaklarda
Herkes kendi türküsünü söyler yüzünü buruşturarak
Herkes kendi hikayesini en acıklı sanır
Dün gece bir aşkı gömdüm derine
Dün gece sensiz öldüm
Gözlerimi kapattım uyumadan
Düşümde seni gördüm
youtu.be/C0EgvamXF9c?si=...
Alıştırıp kendine,kokuna,tenine
Bırakıp gitme.
Ağlatma beni geceler boyu
Düşündürme üzme...
Sonra gelip sevindirip
Yine gitme...
Ya bırak beni acılarımla
Ya da yanımdan hiç ayrılma.
Ya sev beni durmadan bıkmadan
Ya da dokunma yaralarıma
Ya gelme bir daha
Ya da gelince gitme..
Bana bunu yapma.!!!