elvan

elvan
@lauthse
it will pass
Ama eğer tanrılar yoksa ya da insanları umursamıyorlarsa, tanrılardan ve ihtiyattan yoksun düzende yaşamak benim ne işime yarar?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Başka birinin ruhundakileri izleyip anlamadığı için bedbaht olana pek rastlanmaz;fakat kendi ruhunu yakından takip etmeyenlerin bedbaht olması kaçınılmazdır.
Kendini onurlandıracağın zaman gelip geçiyor.
...sen gideceksin ve bu yaşamın tekrarı mümkün olmayacak.
Fakat ben, iyinin doğasının güzel, kötünün doğasının çirkin olduğunu gördüm.