elvan

elvan
@lauthse
it will pass
Bir taşın kalbini eritecek kadar çok sevdim seni.
Reklam
Tanrı'nın çılgın aşığı bir öpücükle ölüp gidiyor.
İyi insan için yaşamak zor, ölmek kolaydır...
İyi insan yalnız kalmaz. Her zaman birileri olur yanında.
Her yandan vurur bize yaşam, iğneler bizi, biraz dinlenmek isteriz, ama düşüncelerimiz engel olur buna.
Reklam