📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çok renkli bir yüzün var. Çok... Dağınık. Dağınık şeylerden hoşlanmam. Onları toparlamak, bir düzene sokmak isterim. Tanıştığımızda sana bakarken sürekli bunları düşünüyordum ama artık onlar dağınık beneklerden ibaret değil, onlar senin. Yüzündeki çiller de senin gibi renkliler. Bende hiçbir renk yok, bu yüzden senin böyle olmanı seviyorum. Yüzünü renksiz görünce şaşırdım, hepsi bu. Asla çirkin olduğunu düşünmedim."
+Bana güzel olmadığımı söyledin. Bu... Kırıcıydı, tamam mı?
-Sana böyle bir şey söylemedim.
+Bana makyaj yaptıktan sonra kendime benzemediğimi söyledin. Nereden bakarsan bak bir iltifat değil.
-Bir hakaret de değil!
+Eh, öyle görünüyor ama,
-Sana güzel olmadığını söylemedim. Yalnızca bence yüzün renkliyken çok daha güzelsin.