"Herkesin iki işi vardır Firmin, gece işi ve gündüz işi, çünkü herkesin iki yönü vardır, karanlık ve aydınlık. Senin, onların, benim. Kimse bundan kaçamaz."
Jerry'nin yanına gelen herkes benimle de ilgilendi. İki kere benim evcil olup olmadığımı sordular ve Jerry her defasında aynı cevabı verdi. "Hayır adamım, o evcil değil. Medeni." Sonra da birisi -adı Gregory'di- gitmeden önce bana döndü ve son derece olağan bir şekilde "Görüşürüz, adamım." dedi. Ne kadar sevinmiştim.