Fatma Öztürk

Fatma Öztürk
@lavzipos
Bu kadar da uyuşukluk fazla be kardeşim...
Tanrıya şükür, hayatımda hiçbir zaman çoraplarımı kendim giymedim.
Sayfa 110·Kitabı okudu
Reklam
Her gün yan yana, baş başa oturmak kolay iş değildir. Birbirinin iyi yanlarından zevk alıp kötü yanlarına kızmamak için büyük bir yaşama deneyi, akıl olgunluğu ve insan sevgisi gereklidir.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Bütün bu ders kitaplarından ne çıkacak? Ne diye altı yedi yıl bir yere kapanıp programlar, azarlar, dersler içinde ölesiye didinmeli? Ne diye koşmaktan, oynamaktan, eğlenmekten zorla kendini yoksun etmeli? Bunun sonu yok ki... Ne zaman yaşayacağım ben?
Sayfa 74·Kitabı okudu
Hiçbir şeyden umudu kesmemeli. İnsan kendini bir bıraktı mı yandı!
Sayfa 42·Kitabı okudu
Düşünmek için kalpsiz olmak gerekir, sanıyorsunuz. Hayır, düşünmeyi besleyen sevgidir.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Reklam