"Ölüm iyiliklerin en büyüğüdür," diye ekledi, "onu arzu etmeliyiz. Eğer yaşam bir cezaysa, bitmesini dilemeliyiz; yok eğer bir sınavsa, o zaman da kısa olmasını ummalıyız."
"Bizden önceki dönemlerde yaşayıp yazmış olan bilgeler kaderin patikalarından bizden önce geçmiş yolculardır, her şey bizi terk ettiğinde, elimizden tutar ve refakatlerini sunarlar bize. İyi bir kitap, iyi bir arkadaştır da."