M

M
@layogenic
“Ve bazı şarkılar uyuşturucalardan daha çok zarar verir insana.”
“Bir şey için üzülebilirsin ama bu ondan pişmanlık duymanı gerektirmez.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yüzümü kavradı. Beni öptü. Ve ben ağladım.
Sayfa 354·Kitabı okudu
“İnsanlara pislik gibi davranıp sonra da basit bir özür dilerim demenin her şeyi silmesini bekleyemeyiz.”
Sayfa 287·Kitabı okudu
“Hepsi benim yüzümdendi. Benim seçimlerimin sonucuydu.”
Sayfa 224·Kitabı okudu
“Onsuz geçirdiğim her saniye için pişmanım. Onun canının yanmasına sebep olmuş bütün aptalca hareketlerim için pişmanım.”
Sayfa 218·Kitabı okudu