Dervişe sordular
Zor bir dönemden geçerken ne yapmalıyız?
Derviş dediki;
Sonsuza dek sürmeyeceğini bilmeli
İmtahan olduğunu düşünmeli
Daha kötüsü olmadığı için dua etmeli
Zor döneminde yanında olanları sonrasında sevindirmeli
Yanıda olmayanları terk etmeli