Kadim bir kehanet.. Karanlık bir sır.. İmparatorluğun kaderini belirleyecek seçilmiş bir kız.. Ve tüm engelleri aşmak zorunda olan bir aşk..
Kitabı ilk gördüğümde kapağına aşık olmuştum, sonrasında da konusuna.. Fantastik türde okuduğum ilk kitaptı.. Uzun zaman kalınlığından dolayı gözümü korkutuyordu, ama kitap o kadar akıcı ilerliyor ki, soluk almadan okudum sanki..
Kitabı çok beğendim.. Çoookkk güzeldi..